پاورپوینت مدیریت تبلیغات سمینار در مسایل بازاریابی


فرمت فایل: ppt تعداد اسلاید: ۱۲۴ اسلاید قابلیت ویرایش: دارد تصویری از خود فایل رو میتونید مشاهده کنید. قسمتی از متن این پاورپوینت که به صورت تصادفی انتخاب شده: اصطلاح تبلیغات ریشه در کنگرگاتیو دی پروپگاندا فید (congregation de propaganda fid) یا کنگره ترویج ایمان (congregation for the propagation of faith) دارد که در سال ۱۳۶۲، کلیسای کاتولیک آنرا بر پا نمود. مدیریت تبلیغات سمینار بازاریابی —اهداف تبلیغات:هدف تبلیغات نوعی بازالریابی است که در یک تعریف جامع و کلی چنین می گنجد؛ بازاریابی خلاقیت در عمل است یعنی با ابتکارهای جدید سعی در جذب بازار و جلب مشتریان بیشتر و کنترل قیمت ها و کیفیت محصول شرکت ها. اهداف تبلیغات (Mission) اولین و اساسی ترین مرحله در امر بازاریابی عنوان می شود.   مهمترین گام ها در انتخاب رسانه مناسب به منظور تبلیغات عبارتند از: v تعیین سطح پوشش v فراوانی رویت پیام و نحوه تأثیر vانتخاب در میان انواع رسانه های متنوع عمده v انتخاب وسیله خاص ناقل پیام v اقسام تبلیغات: تبلیغات نام تجاری که باهدف ایجاد تصویری ماندگار و بلند مدت طیفی وسیع از جامعه را پوشش دهد. تبلیغات …

مشخصات

دانـــــلود

  • 23 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها