پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری


فرمت فایل: ppt تعداد اسلاید: ۸۱ اسلاید قابلیت ویرایش: دارد تصویری از خود فایل رو میتونید مشاهده کنید. قسمتی از متن این پاورپوینت که به صورت تصادفی انتخاب شده: دیدگاه های متفاوت در خصوص ارتباط با مشتری: دهه ۳۰:“بایدسرمشتری را کلاه گذاشت“ دهه ۶۰:“حق با مشتری است“          دهه ۹۰:“مشتری پادشاه ست“          امروزه:“مشتری شریک شماست“    عناصر ارتباط با مشتری Òعناصر تشکیل دهنده مدیریت ارتباط با مشتریÒ۱-عامل انسانی در درگاه های ارتباطی. Ò۲-فرایندها و ساختارهای مشتری گرایانه. Ò۳-فناوری   y جهت گيري فروش lابتدا توليد و سپس  تبليغ و تشويق . lفروش نقش اساسي و رضايت مشتري در مرتبه دوم . lجهت گيري بازاريابي lنيازها و خواسته هاي بازار lپايه هاي اين جهت گيري : lالف : خريدار گرايي lب : نگرش سيستمي lج : بازار گرايي همگاني lتفاوت شرکت های بازار‌گرا و شرکت های حرکت‌دهنده بازار   هزينه هاي مشتري عبارتند …

مشخصات

دانـــــلود

  • 17 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها