چهار روند پس از کوئید ۱۹ برای فعالان صنعت بیمه

۲۲ صفحه ورد   همه چیز تاریکی و فنا نیست. بحران معمولا به عنوان زمینه بزرگی برای پرورش نوآوری عمل می‌کند. جهان در حال تجربه موقعیت منحصر به فردی است. در طول ماه‌های گذشته، صدها میلیون نفر از سراسر جهان مجبور به ماندن در خانه در طول شب شده‌اند. اقتصاد ایستاده است. همه‌گیری فعلی تعیین می‌کند که از چه چیزی صحبت کنیم، چه کاری می توانیم انجام دهیم و آینده ما شبیه چه چیزی خواهد بود. بیمه گران در کنار همه معیارهای کوتاه‌مدت ضروری، همچنین نیاز دارند به بیش از بحران فعلی و به آینده‌ای که ممکن است بسیار متفاوت باشد فکر کنند. ما چهار روند بعد از بیماری کووید ۱۹ را شناسایی کرده‌ایم که بیمه‌گران نهایتا باید آن را بپذیرند. قدم زدن در دنیایی متفاوت و پذیرش سریع آن در طول چند هفته اول ما خودمان را در وضعیتی همانند فیلم پس از آخرالزمانی مدمکس یافتیم. بزرگراه‌ها به شهر ارواح تبدیل شده بودند. خرید وحشت‌زده همه انواع مواد غذایی، لوزام بقا و آب شروع شده بود. در آمریکا، تمایل به اسلحه ۳۶۰ درصد بالا رفته بود و مردم برای آخرالزمان آماده می‌شدن …

مشخصات

دانـــــلود

  • 33 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها